مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-20سياسي

مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی تمام دستگاه هاست 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مبارزه با مواد مخدر منحصر به یک دستگاه نیست و برای رسیدن به نتایج مطلوب باید تمام دستگاه ها هم افزایی و تلاش کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مبارزه با مواد مخدر منحصر به یک دستگاه نیست و برای رسیدن به نتایج مطلوب باید تمام دستگاه ها هم افزایی و تلاش کنند.

حسن ناهیدی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز (29 آذر ماه) برگزار شد، با تاکید بر نظارت جدی تمام دستگاه های مرتبط در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در استان، ادامه داد: مواد مخدر یک معضل جهانی است، اما باید راه حل های محلی متناسب با شرایط منطقه برای آن ارائه شود.

وی با بیان اینکه امروزه آمار اعتیاد به انواع مختلف مواد مخدر در سطح جهانی دستخوش تغییر شده و رو به گسترش است، اظهار کرد: باید برنامه و طرح های مختلف در این حوزه با جدیت دنبال شود تا اثربخشی لازم ایجاد شود و اثرهای مثبت آن در جامعه مشهود باشد.

وی بر لزوم برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و نظارت جدی بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: نظارت دقیق تر و جدی بر کمپ های ترک اعتیاد از لحاظ ایمنی، سلامت، بهداشت، ارائه خدمات مناسب و دیگر استانداردهای لازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی تمام دستگاه هاست 

مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی تمام دستگاه هاست